tisdag 17 januari 2012

Lilleman :)

Inte lätt att fota ett nyfiket litet busföl men till slut gick det. Dock är han ju väääldigt skititg :) Men såååå söt!!




Vi har fortfarande inte kommit överens om nåt bra namn åt honom. Jag har mina favoriter, Nikki sina och Lasse sina :) Tror det får bli en omröstning eller nåt för namn måste den lilla busen ha jue :)

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...