fredag 6 januari 2012

Äntligen sol!

Man får passa på att vara ute dom få dagar som solen tittar fram! Nikki och Lasse slängde ner halm till mig, det är Nikkis nya favoritsyssla ute i stallet :) Fåren och hönsen var också ute och njöt i det fina vädret! Hönsen kan ju inte vara ute utan uppsikt längre för här bor en duvhök som tar dom för oss, så dom får komma ut dom gånger vi är ute hela familjen.

 Vår duktiga tös slänger ner halm :)  
(ingen fara, Lasse står bakom ;) )

 Berta :)

 Djur överallt :)

 En mjuk puss av Mormor :)

En av våra "kycklingar" :)

//Maria

2 kommentarer:

  1. Fina foto men.....USCH...akta dig Nikki....du kan ramla ner....LIVSFARLIGT !!! :):) Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår du varför mormor (Pia) inte får någon puss av mig <3

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...