tisdag 17 januari 2012

Läggdags!

Den senaste tiden har nya rutiner införts av Nikki när det är läggdags :) Först läser jag eller Lasse en saga, sen ska man gömma sig och kalla på den som inte läst. Den här kvälle var det Lasse som fick vara "monster" medan jag och Nikki gömde oss under täcket. Alltid lika kul, kväll efter kväll efter kväll... ;)

 Dags att köpa ett större täcke... ;)

 Jag och Tildisen tagna av monstret...

 ...och Nikki med :)

Gullungar :)

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...