Emma och Andreas var här och hälsade på idag :) Dom hjälpte Nikki att lappa ihop vår halshuggne snögubbe och satte dit ögon, näsa, mun, armar och knappar. Mycket fin blev han till slut! :)
Fast han var inget bra på att dra pulkan... ;)
Jag är en snögubbe, sa Nikki när hon flög av pulkan och fick snö i hela ansiktet :))
Tur att moster och faster kom så Nikki fick åka lite pulkarace! :)
//Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar