söndag 22 januari 2012

Skoj i snön :)

Emma och Andreas var här och hälsade på idag :) Dom hjälpte Nikki att lappa ihop vår halshuggne snögubbe och satte dit ögon, näsa, mun, armar och knappar. Mycket fin blev han till slut! :)



 Fast han var inget bra på att dra pulkan... ;)

 Jag är en snögubbe, sa Nikki när hon flög av pulkan och fick snö i hela ansiktet :))

Tur att moster och faster kom så Nikki fick åka lite pulkarace! :)

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...