tisdag 17 januari 2012

Lasses födelsedag :)

Den nionde januari fyllde Lasse år och då bjöd jag honom på lite mat :) Hade planerat att vi skulle hitta på nåt kul ihop men det här med Tilda vände upp och ner på allting. Det här med att laga bjudmat är väl inte riktigt min grej, men jag tror ändå att han blev rätt nöjd :) 

 Till förätt blev det nån räkröra med avocado. Ser mest ut som en grön gegga men det var väldigt gott :)

 Till varmrätt blev det vanlig hederlig hamburgertalltik, med hemmagjorda biffar, hamburger bröd och hamburgerdressing. Gott och mäktigt!

 Nikki gillade biffarna mest ;)

Bild på alla utom födelsedagsgrisen :)

Till efterrätt hade vi hemmagjord vaniljglass med riven mörk choklad i. Brukar inte skryta men den var sjukt god faktiskt :) 

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...