tisdag 31 januari 2012

Kyrkis och hovis :)

Igår åkte jag och Nikki med Louise och Elma till kyrkis (som en öppen förskola) i Svalöv. Känns kul att göra nåt själv med Nikki och hon tyckte det var jättekul där! Och så var det kul att träffa Lollo och Elma, det var ett tag sen! Det får vi göra om fler gånger :)

På eftermiddagen kom Filip hit och skodde om Landmann. Han hittade orsaken till att Landmann varit halt ett par veckor innan i jul, ett stort hål framme i ena hoven! Det hade alltså ändå varit en hovböld precis som jag trodde från början! Skönt att få reda på vad det var som hade gjort honom halt, och skönt att veta att det trots allt inte var allvarligare än en sketen hovböld :)
Casper fick också fixa sina hovar lite, eller ja bara strålarna men ändå, och han stod så fint så när Filip höll på med honom :)

//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...